Winkelmand 0 items

Klachten & Garantie

Klachten
Controleer bij ontvangst altijd je pakket. Mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan kan je dit product binnen 2 maanden retourneren. Hiervoor kan je de retoursticker die je op je pakbon vindt gebruiken. Zie ook retourneren.

Natuurlijk kunnen er ook andere klachten dan hierboven beschreven gemeld worden. Dit kan bij onze klantenservice. Kijk voor de contactgegevens van onze klantenservice bij contact.

Garantie
Gaat je product te snel naar je zin kapot, dan kun je via Riverdale een beroep doen op de garantieregeling. Om een beroep te doen op deze garantieregeling, dien je de volgende stappen te doorlopen:

1) Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het product naar webshop@riverdale.nl. Je kunt ook bellen met onze klantenservice: 088-0550402 op maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur.
2) Geef je ordernummer door (zorg dus dat je deze bewaart)
3) Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

De bovengenoemde garantieregeling laat je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

 

FAQ’S KLACHTEN & GARANTIE

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dit is niet mogelijk.

Deze website gebruikt cookies voor het bijhouden van anonieme bezoekersstatistieken. Akkoord Meer informatie