Winkelmand 0 items

Bestellen

‘Mijn Riverdale’ account
Om in de Riverdale webshop te kunnen bestellen heb je een ‘Mijn Riverdale’ account nodig. Deze hoef je maar een keer aan te maken. Er zijn twee manieren om een account aan te maken.
1) Ga naar ‘Mijn Riverdale’ rechtsboven op de pagina. Klik vervolgens op ’Volgende stap’ bij ’ACCOUNT AANMAKEN’. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘Gegevens opslaan’. Zodra je succesvol bent aangemeld, kun je een bestelling plaatsen.
2) Je kunt ook je account aanmaken tijdens het bestelproces. Nadat je alle producten die je wilt kopen in je winkelmand hebt geplaatst, klik je op ‘BESTELLEN’. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘Gegevens opslaan’. Zodra je succesvol bent aangemeld, kun je je bestelling afronden.

Het bestelproces
Stap 1.
Selecteer het product dat je wenst te bestellen.
Stap 2. Klik op ‘Toevoegen aan winkelmand’.
Stap 3. Klik op ‘Winkelmand’ om te zien wat je hebt geselecteerd aan producten.
Stap 4. Klik op ‘Naar je winkelmand’ om aantallen te wijzigen, producten te verwijderen of cadeaupapier toe te voegen.
Stap 5. Klik op ‘Afrekenen’ om je bestelling af te ronden.
Stap 6. Als je al een account hebt, log dan in onder ‘Ik heb al een account’. Als je een nieuwe klant bent, maak dan een account aan onder ‘Ik wil klant worden’.
Stap 7. Na het aanmaken van je account kun je kiezen of je het product wilt laten bezorgen of dat je het wilt  afhalen bij een Riverdale verkooppunt.
Stap 8. Je kunt nu je ‘Bestelling afronden’. Selecteer een betaalmethode en klik op ‘Verder met betalen’. Vul hier je bank- of creditcard gegevens in en rond de bestelling af.
Stap 9. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. 
Stap 10. Je ontvangt je factuur per e-mail
Stap 11. Op het moment dat je bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace code waarmee je op elk gewenst moment zelf kunt kijken waar het pakket zich bevindt.  

Belangrijk: Laat je een bestelling thuisbezorgen dan betaal je € 4,95 aan verzendkosten.

Heb je gekozen om je bestelling zelf af te halen bij een Riverdale verkooppunt? Dan kan je de bestelling na 3 werkdagen ophalen bij het gekozen verkooppunt en betaal je geen verzendkosten. 

 

FAQ’S BESTELLEN

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Je ontvangt een PostNL Track & Trace code waarmee je op de PostNL website de status van je bestelling kunt bekijken.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Riverdale webshop geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis.

Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in Nederland.

Toen ik een artikel in mijn winkelmand legde was het op voorraad, maar toen ik wilde afrekenen niet meer. Hoe kan dit?
Een product is pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan dus zo zijn dat het uitverkocht raakte op het moment dat jij wilde afrekenen. Mocht dit het geval zijn, dan zal je hier een melding van krijgen op het moment dat je je winkelmand wilt afrekenen. Riverdale doet er uiteraard alles aan om de voorraad up-to-date te houden om dergelijke situaties te voorkomen.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard per post retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een ander adres dan mijn contactadres, bijvoorbeeld naar mijn werk?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvang je de factuur per e-mail. Op het moment dat de bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace nummer waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Deze website gebruikt cookies voor het bijhouden van anonieme bezoekersstatistieken. Akkoord Meer informatie